solemsli Creative Commons License 2004.02.10 0 0 73
Pyramid:
igazad van, de én ezt azzal magyarázom, hogy az akkori kormánynak mentegetőzni kellett, hogy miért teszik fizetőssé a pályákat. Az ingyenes pálya szerintem utópia és hülyeség is, nálunk sokkal gazdagabb országokban sem finanszírozza ezt az állam. Egyetértek azzal, hogy egyre nagyobb mértékben az fizessen egy szolgáltatásért, aki igénybe veszi, ne pedig az állam. Akár autópálya, akár vezetékes gáz, akár más. És ha belegondolsz milyen volt az ingyenes M7es minősége... a mostani se tökély, de azért leírhatatlan a különbség

Alfredo:
Honnan veszed, hogy 6000 Ft fedezi a költségeket? Hogy számolsz? Azt sem lehet tudni, hogy egy matrica hány km-t tesz meg.
A külföldiek megkopasztása meg nem járja az EU-ban, max annyit lehet csinálni, amit most meg is csinálnak, hogy nyárra felkúszik a 4napos ára.

komancs:
van, ahol a városi utak (vagy az odavezetők) is fizetősek, de az itteni hozzászólásokból láthatod, mi lenne annak a következménye, ha ezt valaki megpendítené. Pedig előbb-utóbb meg kell, mert ez az egyetlen megoldás BP-agglomeráció közlekedésére.

elemes: nem értem legutóbbi 2 pontodat mire írtad, mi mellett érvelsz, mindenesetre jobb többet fogyasztani a semmi közepén, mint picit kevesebbet pöfékelni egy város/falu lakóinak az orrába. És a sztrádánál nem csak a környezetvédelem a fontos (bár az is az), hanem az, hogy egyes régiókban megoldható legyen a gyors közlekedés, ami ugye a gazdasági fejlődés egyik feltétele.