Pyramyd Creative Commons License 2004.02.09 0 0 66
ne is haragudj, de anno '92-93 körül volt egy drasztikus üzemanyagáremelés, amit nem követhetett taxisblokád (mert az már bűncselekménynek számít),

akkor úgy magyarázták, hogy a benzinárban benne van az útalap, és megszüntetik a súlyadót...
a súlyadó maradt, mi meg perkálunk szépen ha közlekedni akarunk...

volt egy free M1-es, egy free M7 -es, egy free M3-as, és egy free M5-ös autópályánk...

összességében nem nőtt 200 km-el Mo. autópálya állománya, pedig sok-sok gurulóforint belekerült a megépítésre az "útalapból"...
oszt mostmeg lehet fizetni az összesre...
már ez is felfoghatatlan...
ha ez így folytatódik lassan hídpénzt is fognak szedni!

Ezt mindenképp rendeznie kell a kormánynak, mégpedig reális áron...
És nem úgy hogy az AKA további feltételeket diktál!
Már az is nonszensz, hogy 80 forintocskával többet fizetsz egyetlen útért (ami max 80 km hosszú!), mint a 3 autópályára vonatkozó 1 havi korlátlan útra...
Szerintetek ha az AKA megépíti "nekük" a pályát Szegedig akkor mennyit fog kérni?
Eddig megépült 40 km, szegedig kell még 80...

csak megjegyzem:
Nemtudom közületek ki jár le Szegedre pestről, avagy vissza, de horror hogy 3x annyi az út Kecskeméttől Szegedig mint amíg leér az ember Kecsóra (a településeken 40-el lehet csak menni, ráadásul szigorúan radaroznak!)

Mindegy...
Én el tudok fogadni egy havi 4000 forintot, ha használhatom az össz autópályát (naponta kb. oda-vissza mindössze 10 km-t használom az M3-ast)...

Ráadásként a kormány helyében én bevezetném a napijegyet mondjuk 500 forinért személygépkocsira, szvsz a min. 10 napos matrica erőteljes öngól...
ölég funny az "ünnepekre, ill. a nyári idényre" koncentrált 4 napos matrica is...

Előzmény: solemsli (65)