nezd. te is tudod, mirol van szo, en is tudom, mirol van szo, de amint a kis elemzesemben irtam, ezt nem lehet kimondani, mert bizonyithatatlan, es az ellenoldal mindenkeppen erosebben ervelhet, hiszen nekik kezukben vannak a hivatalos allaspontok. En erzek, vagy szinte mar tudok valamit, de nem mondhatom ki. Nagyon jol ki van talalva a rendszer.
A dolog masik fele az, hogy en 10 evet toltottem a magyar reklamugynoksegi eletben, a film keszitoi kozul szamosat szemelyesen ismerek, tobb alkalommal dolgoztam veluk mindenfele reklamokon. Ismerem a magyar reklamszferaban uralkodo gondolkodasmodot, politikai es kulturalis hozzaallast. Neha en is sajnos tanuja voltam annak, mikent mondjak ki nem publikusan a gondolataikat, amiket termeszetesen most nem idezhetek.
Egyet azert megis, bar semmi sulya nem lesz, hiszen nem mondhatom, hogy ki mondta. Szoval egyszer az egyik reklamugynokseg vezetoje a belvarosi irodaban kimutatott az ablakon, es azt mondta:"Mire buszke ez a csocselek? Mit csinaltak ezek a honfoglalas ota? Semmit." En ezt a mai napig hallom magamban, es latom magam elott. Aki nem igy gondolkodik, vagy legalabbis fellep ezellen az iranyzat ellen, az nem lesz hosszu eletu a reklamszakmaban, es a media sikeres oldalan.
Pontosan tudom, hogy a magyar reklameletben mi a velemeny a fogyasztorol, mi a velemeny a nezorol, es a kozonsegrol. Ez a film, az elozetesek, kritikak alapjan tokeletesen igazolja ezt a velemenyt, amit tapasztalatom alapjan az alkotok kepviselnek.