krike Creative Commons License 2004.01.20 0 0 6052
Én csak azért gondoltam, hogy nem kapja meg, mert a Cliospace és a thalicska gyakorlatilag egymás konkurensei lennének, de az is lehet, hogy a raktáron levő "régi" Clio cuccokat fogják belepakolni, ami csak jót tehet neki :))

Hááát, igen jelentős a különbség szerintem.
Az első, hogy a kissebbnél az alacsony fokozatok hamarabb lepörögnek, nem lehet kihuzatni a sebességeket rendesen( illetve lehet, de csak a hangja nő), sokkal gyorsabban kell váltani.Nagyobb, illetve van erőteljesebb gyorsulásérzet a hirtelen lepadlózásnál, illetve 80-100 környéki előzésnél ritkábban kell visszaváltani, hamarabb, és jobban meglódul. Az egyik kinti, asszem angol oldal szerint több Clio-t mértek, és ott max. 85 LE-t, és max 195 Nm-t írtak, tehát még ez is lehet változó.
Ugye a fontosabb különbségek a turbonyomás 2 tizeddel magasabb, változó geometriáju a turbo, és van intercooler. A többi elvileg ugyanaz, nem hiszem hogy más lenne a váltó, bár gyanakodtam rá, mert teljesen más érzés, és máshogyan kell váltani. Nekem a 65 lovasnál nem bírja annyira a gyors váltásokat.

Előzmény: takacsr (6050)