Régen nem voltam, lesz néhány hozzáfűzni valóm.
Előzetesben, nekem Clio-m van 82 lovas, a cégnél 65 pacisat vezetek, persze mind a kettő dízel.
A fogyasztásról: 65 lovanál 5,4 körül van folyamatosan klímával, vagy nélküle városban is, meg autópályán 130-160 között is.
A 82 pacisnál nekünk egyszer volt kerek 6 lityi a fogyasztás 2002 nyarán, amikor még a körúton jártunk dolgozni, és ezerrel ment a klíma, de azóta még nem tudtam 5,6 fölé vinni, pedig a lámpánál gyorsulgatni szoktam, és van hogy odalépek neki rendesen. Országúti rekord tavaly szeptemberben volt amikor egy hétig a balaton-felvidéket jártuk normál 60-100 között, és 3,9-re jött ki, asszem 970km-nél tankoltam, de az autópály olyan 4,2-4,5 körül szokott kijönni.Csak Aralt tankoltam bele, mindíg ugyanazon a kúton, mióta megszűnt OMv-t kap mind a kettő. A céges simát, a saját Start dízelt.
Gumi: a zöld oldal szerintem a www.abroncskerhaz.hu lehetett, de linkelni nem tudok. Ha Semperitet veszel, vagy más Continental csoport bélit, akkor nézzd meg a www.pneus-expert.hu oldalon a teljes garanciára vonatkozó írást ,mert kis ráfordítással sok pénzt lehet megspórolni, mivel a padkázásra is vonatkozik, meg a kátyúkra, nem csak az anyaghibákra. Cserében be kell menni asszem 10000 km-ként.
Bár szerintem a semperit nem a legjobb választás, ismerős gumis (családtag) sokat szidta, illetve nem igazán ajánlotta a pontos kifejezés. Nekünk már a második tél óta Barum Polaris van az autón, és tökéletesen meg vagyunk vele elégedve, illetve ha pótolni kell, sokkal olcsóbban megtehetem.
Nagy eséllyel a Thalicskák nem fogják megkapni az erősebb dízeleket, és ahogy láttam az új clio terveket, nem tudom mennyi esélye lesz a fentmaradásra sajna:( Október körül ugyanis a Cliospace nevű egyterüféleség fog kijönni, gondolom kis családok számára, 1.4, 1,6 benzinesekkel, és az 1,5 82 lovas dízellel ha jól tudom, de lehet hogy lesz 100-as is ,de arról még nem szól a fáma.
Bocsi hogy sokat dumáltam.