kzt
2004.01.19
|
|
0 0
0
|
2; Kp. felvetelnel eltolt egy bizonylatot a penztaros, 1db 0val kevesebbet irt be, ami nem tul jo elszamolasnal. Telefon kztnek, kzt zaras utan bemegy a fiokba egyeztetni (nem szoktam szivatni a bankot - legalabbis eddig...). Az ajtoban egy rosszkedvu bizt. or., aki bar beenged, de ugy erzi hogy ilyenkor kotelessege az ugyfelnek atlimbozni a felig leereszett redony alatt. Kifele mar kenytelen voltam raszolni hogy esetleg felengedhetne a redonyt mert nincs kedvem alakuszni. Erre kifejtette hogy o nem hibas hogy elirtak a szamlam es egyebkent is csak a penzszallitok miatt van itt. Erre kenytelen voltam kicsit elmagyarazni neki hogy ki is az ugyfel... a biztonsag kedveert megemlitettem a telefonos ufsz-nek is az ugyet - a raiff termeszetesen egy szoval sem kert elnezest a hiba illetve a bizt or viselkedese miatt.
3; Ferenc krt - nyitas utan 15 perccel feltunik egy ugyintezonek hogy nem a fotel nott meg ejszaka hanem ugyfel ul benne. Intezzem Interneten - PIn stb... vasarnap kiderul hogy a kert tranzakciot Interneten nem lehet intezni. A telefonos szolgalat utana meg megkerdezi hogy ezzel kapcsolatban mi a panaszom... a semmi csak nem ferek a penzemhez...
Azaz, ha valaki szereti az ilyen kis mellefogasokat az nyisson szamlat a Raifeisennel. Aki profi es udvarias kiszolgalast szeretne annak mast bankot kell keresni...
|
Előzmény: kzt (-)
|
|