Holnap (Január 19.-én) Kiskunfélegyházán fórum lesz, amelyre hivatalosak az egész Szegedi terület vezetői, nem tudja véletlenül valaki miről lesz szó konkrétan ? Termelési tanácskozás a tavalyi dicső eredményekről, az elért még dicsőbb bérmegtakarításokról és előadás a jövő évi tervekről, vagy valami más ? Netán létszám leépítési stratégia vagy ilyesmi ?
A Biztosítóberendezési Főnökségünkről kiszivárgott információk szerint léteznek már több szakszolgálattal egyeztetett tervek bizonyos állomásokon bizonyos létszámkiváltó fejlesztésekről ( sorompótelepítés, állomás megállóhellyé alakítása stb.) Egyelőre csak annyi biztos, hogy egyes állomásokra csak annyit szabad biztosítóberendezési szempontból költeni, hogy a jelzőt szabadra lehessen állítani.
Folytatódnak-e a pénztárbezárások ? Mostanában nem nagyon hallani ilyesmiről ?
Kiment a távirat újból az állomásokra arról, hogy szigorúan tilos össze-vissza nyilatkozni, csakis a sajtóosztály engedélyével ! Nem tudom melyik sajtónyilatkozat okozott ekkora riadalmat, csak nem a szentesi főnök pontos információi az utaslétszámokat illetően ?
„A MÁV Rt. helyett önkormányzatok működtetik 2005 januárjától a veszteséges szárnyvonalakat a Nógrád megyei Balassagyarmat térségében, így itt lesz az ország egyetlen regionális önkormányzati vasútja - közölte kedden a térség országgyűlési képviselője. „
A Balassagyarmati lesz az „ ország egyetlen önkormányzati vasútja”, és akkor most akkor mi lesz a Vésztői hasonló tervekkel ? Kaszai Polgármester Úr tud már erről ?
Információim alapján a héten „valakik „ meglátogatták vasútügyben, de semmit nem lehet tudni arról, mi történt. Továbbra is csak megbízott vezető van, és nagyon sok különféle adatot gyűjtenek amik nem tudni kinek és miért kellenek.