zsampi
2004.01.18
|
|
0 0
1161
|
2x sem sikerült kifizetnem egy tételt a bidpay.com.on. Látszólag elfogadta a tranzakciót, a telefonomra jött is az sms a banktól. Egyszer 10 nap múlva (sima first class mailt választottam), egyszer 1 nap múlva jött egy újabb mail, hogy nem tudják végrahajtani a tranzakciót, de nem mondhatják meg, hogy miért, viszont a pénzem nem veszett el. Ez tényleg így van, ők csak azt ellenőrzik, hogy van-e megfelelő összeg a számlán és csak akkor terhelik meg, ha tényleg kifizetik. Úgyhogy egyenlőre én nem próbálkozom többet. Ami érdekes, hogy azt az árut, amit nem tudtam kifizetni újra árulták az ebay.com-on, én meg rá két hétre kapom a figyelmeztető mailt, hogy miért nem fizetek. Hát azért, mert már nincs mit, mert újra eladták az árut. Gratulálok. Amúgy meg végeztem a KHB-val, mert nem csak itt nem tudtam fizetni, hanem más online boltban sem, valami van a kártyával, de a balfasz ügyfélszolgálata tök béna a KHB-nek. CIB-nél fogok dombornyomott kártyát váltani.
Bocs, de ezt muszály volt leírnom. |
|