ds9 Creative Commons License 1999.05.14 0 0 277
Az elmúlt két napban a szerencsések már meg tudták venni a jegyeiket a filmre, de sokan nem.
A Hollywood Reporter beszámol arról, hogy pontosan senki sem tudja, hogy hány jegy is lett eladva, de az mindenesetre biztos, hogy a jegyeket eladó cégek nem voltak a technikai helyzet magaslatán.
Andrew Jarecki a MovieFone elnöke ennek ellenére elmondta az újságnak, hogy a jegy eladások jobban mentek mint valaha, percenként száz jegyet adtak el.

"Egy órán belül kiárusítottuk az összes jegyet a New Yorki nyitónapra"-mondta Jarecki. "Az igazság az, hogy ez azért 3 dologból tevődött össze a helyi mozipénztárak, a mi telefonos vonalunk és a weboldalunk összesen."

Ha már a telefonról tartunk, nagyon sokan egyszerűen nem tudtak telefonálni a jegyekért. A Hollywood Reporter írja, hogy a New Yorkot kiszolgáló Atlantic Bell-nek nem volt meg a szükséges kapacitása, hogy kezelje a hívásokat ezért a " minden vonal foglalt" jelzés jött le a telefonálóknak.

A Wall Street Journal avval is foglalkozik, hogy a MovieFone elérhetési problémáit taglalja, mely szerint ez azért elég nagy égés nekik, mert a nap azért nem a sikerek közé fog beíródni, hiszen a cég nagyon keményen reklámozta a jegyeladásokat szlogenjük a " Use the Fone, Luke " címen az összes nagyobb ujságban lejött és ráadásul csak egy nappal az eladások kezdete előtt kiadtak egy közleményt amelyben deklarálták, hogy végrehalytottak egy komoly rendszer upgrade-et a Star Wars jegyeladások indulása miatt.

Ennek ellenére a telefonvonalaik foglaltak voltak és a weboldalra pedig képtelenség volt bejutni.