dyz Creative Commons License 2004.01.03 0 0 3203
Nézd, erre én azt mondom, hogy elviekben semmi kifogásom egy IC-személyvonat átszállás ellen. Szerintem itt sem is ezzel van a baj, hanem a személyvonat színvonalával, illetve a közvetlen vonatok megszüntetésével.
Mert többet fizetni nyilván a Bp-Fa szakaszért kell (ott meg is kapod a "pluszszolgáltatást"). Minden miskolci IC-hez nyilván sem mehet IP, és ennél több IC-t sem indokol el Eger utasforgalma.

Szerintem:
1. Kellene az a napi 3-4 közvetlen gyorsvonat (ami jöhetne a miskolci gyors végén, és akár a két megállóhelyen is megállhatna, de nem Hatvan-Eger között mindenhol!)
2. Kellene megfelelő színvonalú személyvonat (pl. egy Hernyó Fa-Eger között), de lehet felőlem egy normális állapotú Bhv is.

Így dönthet a kedves utas: megy a napi 3-4 közvetlen vonattal (menetidő 2 óra), vagy IC-személyvonat párossal (a menetidő 1.45), esetleg a közvetlen IC-vel (menetidő 1.35).

Ha normális (kb. 15 évvel ezelőtti!) színvonalú lenne az a közvetlen gyors, megnézném, ki fizetne pótjegyet.

De igazad van, ma - a napi 1-2 IC-től eltekintve - még pótdíj mellett is szállhatsz át az évente egyszer takarított Bhv-ba, vagy utazhatsz Hatvanig mindenhol megálló, csodálatos By kocsiban, vagy szétvert, összefirkált Bo-ban, igaz ez utóbbi pótdíj nélkül. Igazuk is van az egrieknek, hogy busszal utaznak!

Bocsánat, hogy elkalandoztam, ez már messze nem vicinális-téma volt (bár ha így folytatódik, a Füzesabony-Eger szakaszból is lehet még vicinális)...

Előzmény: Törölt nick (3199)