Formára nem tetszik a D lukas. Kicsit nekem idétlen. (Egyébként az ovál külsejétől sem vagyok annyira elragadtatva, inkább csak Django miatt tetszik, ha nem kötődne hozzá, nem nagyon érdekelne.)A hangjával semmi bajom. Én a szólózásba csak kóstolgatok, először inkább megtanulok kísérni, aztán majd jöhet a többi. Csak fokozatosan.
Aylward biztos jó, Robin Nolan is favorizálja rendesen.(Bár az egyik lemezen játszik egy Shelley Park féle nejlonhúros ! D-lukason is)
Megkaptam a Gallit, most tesztelem az Epiphonon, egyelőre bejön (három napos :)).
Mostanában nem nagyon érek rá, vizsgaidőszak van, dolgozom, meg stúdióba megyek a Noémi Bárkájával, nekem csak februártól lesz valamennyi időm (nem tudom mennyi,mert nyárig igen el leszek havazva, idén diplomázom). De ha lesz időm, összeugorhatunk, oszt belecsapkodhatunk a húrokba, csak Pestre nem biztos, hogy be tudok menni.
Nyártól viszont időmilliomos leszek, de addigra lehet, hogy jobb leszek, mint Romane (hihi).
Mesára nincs sok esély, reklámozd máshol is, nem nagyon keresték, persze soha nem lehet tudni...
Ki építi a D.hole-t? Eimers?
Húrláb faragás ügyében (ha még aktuális) javasolnám Bíró Ádámékat (Vintage52), (ha ráérsz kivárni) vagy esetleg valami nagy türelmű fiatal hangszerkészítő mestert. Aki nekem csinálja, nem nagyon szeret ilyesmivel molyolni.