dunci70 Creative Commons License 2003.12.27 0 0 2925
Traffic! Megkaptam ma tőled a Nyugat-Nógrádi Térségi Vasútról szóló anyagot. Azért ennyire nem érdekel a téma, hogy 93 oldalakat olvasgassak róla, de az érdekesebb fejezeteket azért átfutottam, és sok mindent megértettem. Kár, hogy a Vésztőről szóló anyag nincs meg, mert így érdemben nem igazán tudok hozzászólni, Nógrádban még sosem jártam.( Tényleg miért is pont ezt a két elmaradott régiót szemelték ki erre a neme kísérleti feladatra, és kiszemelte ki egyáltalán ?) Kaszai polgármestert ismerve még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy önként jelentkezett, csak tudja a végleges megszüntetés idejét kitolni egy kicsit. Kérdéseim a tanulmány, és hozzászólásod elolvasása után:

1, Hogy kerül a tanulmányba a Nemzetközi Bankárképző Központ ? A MÁV ettől a cégtől mit akar ?

2. „A kormány és a GKM szándékai; 2003-as (MÁV kidolgozás alatt levő) Kísérleti Regionális Vasúti Közlekedési Modell új lökést adott a térségi vasutak fejlesztési lehetőségeinek. Az NTV jövőjével foglalkozó javaslatainkat így e pozitív körülmények között fogalmazhatjuk meg.”

Ez csak PR munka, azt a népszerűtlenséget mégsem mondhatja a kormány, hogy megszüntetni ! Csináljunk egy kísérletet és egszűnik majd magától.

3. “Mivel 2004-re a termelési támogatás szintje rögzített, így az év folyamán lényegében nem lehet olyan változtatást javasolni, ami költségnövekedéssel jár; csak költség-átcsoportosítás lehetséges. Ugyanakkor számos kisebb módosítással már ez év folyamán elérhető a helyzet javulása, és igény esetén a jövőbeli fejlesztések előkészítése.”

Igény az biztos lesz, ezután már csak erről a kívánságlistáról szól a történet a Bz vezérlőkocsitól a pályától ,az épületeken át, de pénz lesz –e ?? Ilyesmire aligha. Folyt.köv...