dunci70 (2876)
Looksharp utasszámlálási adatairól :
„Évente csak 120.000 utasfő körül produkál Vésztő állomás, a vonatok Dévaványa és Gyoma között közlekednek 80-80%-os kihasználtsággal. Hétvégén, már Vésztőtő fullon van a Bz két mellékkel, igaz, ezek a diákok egy része leszáll Szeghalmon, mert vagy a Péter András Gimnáziumba megy, vagy átszáll Püspökladány-Debrecen felé.”
Ezek nem tudom mikori adatok lehetnek és honnan vetted őket ?
(véleményem szerint kb.10 évesek),
Ugyanis Vésztőről Szeghalomra és vissza a vasutasokon kívül gyakorlatilag senki nem utazik, diákok meg főleg nem. Olyan Vésztői vasutast is ismerek akinek a gyereke a nevezett gimnáziumba jár, és busszal utazik, (pedig ugye a vonat neki ingyen volna). Az ok nagyon egyszerű: a busz a két település központját érinti ( a gimnázium kapujába teszi le a diákot ), a vasútállomástól meg vagy félórát kéne gyalogolni, ami a mai kényelmes világban valahogy nem megy az embereknek. Vésztőtől Debrecen felé meg szintén azt tapasztalom, hogy nagyon gyér az utas mozgás (esetleg néhány egyetemista). Szeghalomról ( és Körösladányból ) meg minek menne valaki vonattal akár Békéscsaba-Szeged, akár Debrecen felé? Hiszen a központból átlagban óránként mennek a légkondicionált buszok végig a 47-es főúton .......
Kedves dunci !
Looksharp-pal óvatosan kell bánnni.nagy vasútbarát, még nagyobb mellékvonal, vicinális barát.
de hisz e topic erről szól.
Looksharp adatai úgy helyesek vagy szépek ha nem számolsz utánna, ha nem kételkedsz.
Ha hiszel benne mint az igében és nem tudni akarod hanem hinni.
Sértődékeny, önérzetes fiatalember.
Egyes munkáiról (fiatalkori zsengéiről) mondott véleményünk után inkább bezárkózott saját világába, s megvan győződve róla, hogy itt + a vasutas topicon + szerte az országban vasútellenes kommandók szervezkednek.
Nem tisztem minősiteni Őt, ez véleményem.
Remélem neki is van ennyire kiforrott véleménye rólam.
Ami ide tartozik.:
Amennyiben Looksharp mellékvonali utassszámai valósak lennének, nem lenne nagy baj a mellékvonalak önállósitásával.
A gond, hogy ilyen utasszámok csak az ott dolgozók álmaiban fordulnak el.
Egy év 52 hetéből, minden, vagy legtöbb péntek délután és vasárnap délután e vonalak is telitettek.
Mint az ország majd valamennyi vonata.
A baj, hogyez csak 52 szer félnap = 26 nap !
A gond az, hogy mit csináljunk az év, maradék 339 napján ?
Mint itt sokan, Ő is nagy vasútbarát