Törölt nick Creative Commons License 2003.12.26 0 0 2880
traficc ..."...Ez egy naiv, átgondolatlan, közgazdaságilag, munkaerő gazdálkodásilag, szervezetileg, előkészítetlen, eleve működésképtelenre alakított PR kampány. A dolog - számomra - avval a szomorúsággal is jár, hogy egy általam igen tisztelt, nagyon felkészült, kulturált vezetőt bíztak meg ennek a végrehajtásával. Méltatlan feladatra igen jó embert ....”

dunci70.:.."....Ezt az idézetet ebből a topicból szedtem, és szerintem nagyon találó. Az illető vezetőt már a kísérletre bízták meg ? (mert hallottam, hogy az előző főnök „hirtelen” nyugdíjba vonult) Sejtett valamit ?......."

traficc :
Semmi titok nincs az ügyben.
Igen az előző illetékes megsejtette, hogy ebből Ő győztesen nem jöhet.
Dr.Mennich Péter ( az új ember) nagy nyereség a MÁV-nak.
Több évtizedes közlekedés-gazdasági vezetői gyakorlata van.
Vezetett már közlekedési céget (sikeresen) ahonnan a politika mozditotta el.

Sajnálom, hogy elvállalta ezt az eleve vesztésre kárhoztatott üget.

Kasza József, Vésztő mindenese valóban sokat próbál tenni a mellékvonalak érzelmi alapú bebetonozásáért.

A probléma a következő :

1 ./
Van 7800 km közforgalmú vasutunk.

2./
Ebből jó 4000 km-re semmi szükség.

3./
Ameddig egyben tartjuk addig mindig máshová lehet kenni a szart, hogy melyik a nagyobb veszteséget termelő.

4./
Nem a vicinálisok okozzák a legnagyobb veszteséget (számszerűen) de ott a legfeltűnöbb.

5./
Ha holnaptól, vagy január 1-től valóban önálósitanánk (például) a vésztői vonalcsoportot, mondjuk Tiszántúli HÉV néven akkor a vasutasok Kasza urat már február végén parázson sütnék meg mert se munkabérre nem lenne pénzük, se gázolajra.

6./
Most vn olyan (komolytalan)elképzelés , hogy ezeket a profitcentrumokat reginális vasút néven önállósitszuk.
De.
Ez mindaddig működik csak amig Te vagy Kasza úr összehivtok 6-9 sületlen és felkészületlen újságirót, elmondjátok ezt a ki nem aludt éjszakán született rémálmot és Ők meg le nem irják, meg nem jelentetik.

7./
Másnap jönnek a pénzügyérek (MÁV-ok és mások) és azt mondják :......Na fiúk most rábasztatok mert tényleg megcsináljuk azt amit Ti az újságiróknak hadováltatok.
Tényleg önállóak lesztek.

Na ilyenkor kell gyoran plusz WC papir tekercseket beszerezni.

8./
Ha tényleg önállóak lesznek akkor véget érnek a gyenge tanulmányokban irt utastömegek számai, a sületlen szófordulatok, az újságiróknak, megyei lakosoknak, helyi választóknak addig mondott hazugságok.

9./
akkor eljön az igazság órája.
Onnan már nincs kinek 45 utast hazudni a Bz-n amikor csak 4-en vannak.
Saját maguknak hazudni ?
Minek ?
Most még folyamatosan megy a füllentés.
A kalauz utasszámláláskor beirja, hogy utasszám 3.
Ehhez a központban mögé irnak egy kettest és igy lesz a 3-ból 32 utas.

10./
Amikor önállóvá válik Vésztő ( vagy bárki más) akkor a gépészek azt mondják.
OK.
2004.01.01-el átadok 4 mozdonyt meg 12 Bz szerelvényt.
2003-ban ezekre költöttünk "x" millió forintot, ezt megkapjátok 2004-re is.
S igy tovább a többi szlgálati ág is.

S onnan csak saját javitás, vagy számlára máshol.
S onnan már fontossá válik a bevétel.

Ami meg nincs.

11./
Látják ezt már a MÁV Vezérigazgatóságon is.
Ez nem fog működni.

Most kultúráltan kellene kihátrálni ebből a meggondolatlanul világgá röpitett, regionális vasutakat alapitunk cimű fejezetből.

12./
amikor a számok veszik át a főszólamok szerepét a körmondatok helyett, akkor hamar kijózanodik mindenki.

13./
A vasutas szakszervezetek hamarább számoltak(tattak) mint a MÁV Vezérigazgatóság.
Ők már november elején rájöttek, hogy ez nem fog működni.
Ezért törvénymódositást kezdeményeznek, hogy a bárkinek átadandó regionális vasutakat az átvevő ne zárhassa be 1-3-5 éven belül.

14./
Ez ugyan ellenkezik az egyik unios alap elvvel, s ezért valószinűleg meg sem szavazható.
Most itt állunk.

Patt.

15./
A regionális vasutak az önkormányzatoknak NEM kellenek.
Hiába szeretné látni pár vasútbarát, hogy húha meg hűha de odavan pár polgármester, hogy legyen vasútja.
Ez nem igaz.
Nem való.
Balassagyarmaton összehivtak úgy 40 polgármestert.
Hogy megbeszéljék a regionális vasút átadását.
Kiderült, hogy mindegyiknek van igénye, jobb, gyorsabb, tisztább, melegebb vasúti szolgáltatásra de egyikük sem akar még résztulajdonos sem lenni.
Még ingyen sem.