A belinkelt cikk 2. bekezdésében kifejezetten a személyszállítás megszüntetéséről van szó, a polgármester kezdeményzeése által. Főleg akkor, ha a korábbi e témában leírt cikket is figyelembe vesszük, amikor még arról volt szóü, hogy a MÁV-nak nem voltak ilyen tervei. Mondjuk a Pécsi ig-ot könnyű meggyőzni a vasútpótló bsuzok üzemeltetéséről... :(((
Fénysorompó: Megismétlem amit mondtam,
Ha áthaladás előtt 1 perccel zár le, és áthaladás után rövid idő múlva kinyit, akkor nem állnak ott többet, mint egy jelzőlámpánál. Ha esetleg hosszabb a várakozási idő, akkor talán a biztosítóberendezést kellene átalakítani, és így megoldódna a probléma! Miért kellene itt több várakozás, mint nyíltvonalon??? Erre válaszoljon már végre valaki!
Miért nem jó a kompromisszumos megoldás, hogy a teherpályaudvarig járjon a személyvonat??????
Nevezzük át HÉV-nek. :) A HÉV-ek sokkal sűrűbben járnak zsúfolt helyeken!
A közbeeső állomásokra minek személyzet? A tekerős sorompók helyére fénysorompó kell. A vonatkereszt meg személyzet nélkül is megodható. Mivel 1 Bz jár fel- és alá, a másik Bz-t busz helyettesíti, ezért nincs személyvonat/személyvonat kereszt. A tehervonat személyzete meg kezelheti a váltókat. Emiatt KÖFI sem kell, valamint rugós váltók sem kellenek.
A kritikus kereszteződést mindenképpen meg fogom nézni. El kell utaznom oda, mielőtt megszűnne a vonal. :(((((( (Azaz a személyszállítás.) Az állomás meg nagyrészt megszűnhet. A Bz bejár egy csonkára, a tehervonat meg keresztülmenne az átmenőn a rakodóra.