nyunyuka (2801) :
...."...Vélemény erről: 1. A lakosokat is megkérdezték erről? ......"
traficc :
Tudod az a baj a lakossági megkérdezéssel, hogy amig nekik nem kerül semmibe addig mindig az a válasz, hogy :
- nem hagyjuk,
- nem, nem, soha,
- mert kicsik vagyunk, minket büntetnek,
- elsorvasztanak,
- stb.
Lásd, Ipolytarnóci példa, lásd Mezőcsáti példa, lásd Rédicsi példa, stb.
Erre Te, vagy a mindenkori kormányzat, szavazat veszteségtől félve megtartod.
OK.
A megmaradást kimondó határozat után két héttel odamégy és keresed a Bz-n azt a többezer embert aki aláirta - feléd - a tiltakozó iveket.
És nincsenek.
Mert ?
Mert...." tiltakozni szivesen tiltakozunk de utazni 'azé 'má mégse köljön avval a izével..." cimű válaszokat kapsz.
ezt már sokszor konkrét példákkal is leirtuk.
Miért éppen a (volt)pécsi igazgatóság területén ?
Mert ott vannak aprófalvas térségek ahol a domborzati viszonyok miatt a vasútvonalak meszebb vannak a faluközpontoktól.
Vagy közel vannak ugyan de 70-90 méter sintkülönbséget kell "le vagy fel ballagni " a vasuthoz.
azonkivül Pécs egy északról zárt nagyvárosunk, dél felé nyitott.
Pécs a déli termények,kereskedők, ügyintézők gyüjtőpontja.
Északról magas hegyek veszik közre, karélyéba.
Komló felől pedig NEM Sásd vagy Godisa a fő célpont hanem Pécs.
Tehát a Godisa-Komló vasútvonalnak addig volt jelentősége amig a komlói bányáknak volt jelentősége.
Maradék szórvány utasokra (Godisán, Sásdon, Dombóváron dolgozó, tanuló)-ra is lehet ugyan számitani de ezek naponta 3-4 busznyi utasok, amikért lehet ugyan vasutvonalat fenntartani, csak valaki fizesse.
FOMA odavalósi.
Centiről centire ismeri a pályát az embereket.
Leirta már sokszor.:
- volt idő amikor ott megtelt a hatrészes MD motorvonat.
Ma a szóló Bz is sok.