Manka, köszönöm a választ. A helyetekben töröltetném a topik 90%-át, vagy kezdeném újra az egészet, mert így csak önmagunk járatjuk le, akit érdekelne a téma, az acsarkodást látva egyb?l kifordul.
Arról tudsz valamit, hogy a rend?rség és az utak karbantartója együttm?ködik-e? Tehát ha egy helyen rengeteg a baleset, valaki elgondolkodik-e azon, hogy esetleg a kivitelezéssel van baj, és változtatni kellene rajta, vagy erre esély sincs?
A rend?rséget nem én hívtam tegnap, hanem az autós, mert velem akarta kifizettetni a kárát. Én már elég gyakorlott vagyok a vészfékezésben, nem történt semmi bajom. Kitöltették velünk a sima ?rlapot, majd közölték, hogy 30 napon belül várható döntés. (Halkan megjegyzem, a rend?rbácsi nem cáfolta meg a velük kapcsolatos el?ítéleteket: nem köszön, bambán néz.)
Mivel itt nem igazán keresztez?dés van, hanem egy lehajtó a f?útról ívelten, és figyelmeztet? táblák sincsenek, az autók nem nagyon lassítanak alapvet?en, és elég valószín?tlen, hogy lassítsanak és megadják az els?bbséget, ha jön egy bringás, bár a terület nagyon jól belátható. Táblák, lassítók, fényvisszaver?k, fekv?rend?rök tömkelegére lenne szükség, ha egy picit is komolyan gondolná valaki azt a kerékpárutat. Addig is inkább hasonló rossz viccnek tudom értékelni, mint a széna téri kacskaringót.