A jobbikos keresztállítgatsásról pedig elmondtam a véleményem, semmi köze a karácsonyhoz, sima provokáció
provokáció fn 1. vál Vminek a kikényszerítése, ill. ilyen tett, kihívás.| Pol sajtó Megtorló lépésre kényszerítő erőszakos cselekedet. Fegyveres ~ . 2. Pol sajtó Rendzavarásra, az uralkodó rendszer elleni megnyilatkozásra való rosszhiszemű felbujtás. 3. Kihívó viselkedés.|kiv Kihívás párbajra.[nk:lat] ~s mn Pol is Provokációval kapcs. ~ kérdés, kijelentés.
Kérdéseim:
Aki karácsony (a kereszténység legnagyobb ünnepe) közeledtével keresztet (a kereszténység jelképe) állít egy több mint 90%-ban keresztények lakta országban, az a fenti definíciók melyik pontjában meríti ki a provokáció fogalmát? Kit és miért zavar a kerezstek jelenléte?
A tizenakárhány méter magas hanukka gyertyatartó felállítása szintén provokáció, vagy csupán egy vallási kisebbség ünnepéről való megemlékezés?
Ha a második kérdésemre adott válasz: nem provokáció, Akkor a kereszt állítás miért az?
Miért gyűlöli a magyarországi baloldal a kereszténységet oly mértékben, hogy mindenképpen megpróbálja megakadályozni a keresztek felállítását?
A zsidó menóra felállítását örömmel nyugtázó, vagy közömbösen tűrő emberek (akik számára fontos a másság tisztelete) miért nem lelkesednek hasonlóképpen, vagy legalább miért nem tűrik hasonló közönnyel a keresztek felállítását? Miért csak egyfajta másságot tartanak tiszteletben?
A keresztrongáló, keresztgyalázó elkövetőket miért védi a baloldal, miért beszélnek "jobbos hisztériáról" ilyen esetek kapcsán, ugyanakkor miért oly nagymértékű a felháborodás egy esetleges antiszemita cselekedet megtörténtekor?