Methália Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5497
Sziasztok!
Nem voltam egy hete, és hét oldalt kell visszaolvasnom, forog a gép... :-)
Megtörtént, Bumbi az enyém!!
1,4 8v Prestige
Emléketetes, szívdobogtató találkozás volt életem első új autójával. Képzeletemben villantak a vakuk, riporterek nyújtogatták felém a mikrofonjukat, azt kérdezgették, milyen érzés?

Első pozitív tapasztalatok:
- csendes, kényelmes. Képzeljétek, villanymotor van benne :-)))
- jól húz- gyorsul, alacsony motorfordulatról is elég jól terhelhető
- rádió szuper, kormányról vezérlés szuper a köbön
- fék, először majd kimentem a szélvédőn :-)
- váltó kézre áll, könnyű, precíz
- kormány könnyú, jó fogású, burkolata nekem bevállt.
- a ventillátor szinte szelet csinál
- ajtók szélesre nyithatók
- semmi negatív élmény kocsiátvételkor, látszik a gondosság a felkészítésen. (zsírnyomok a csomagtartó nyitómechanizmusán, 12 liter benzin a tankban, keréknyomás beállítva, kocsi tiszta, fagyállókkal feltöltve, rádióállomások beprogramozva, óra beállítva)
- a belső világítás elhalványulási idejéjek különböző vezéreltsége

negatív, de nem súlyos tapasztalatok:
- műszerfal megvilágítás erős narancssárga, pirosba hajló színe elnyomja az esetlegesen felvillanó piros figyelmeztető jelzéseket. (megvilágítás lehetett volna zöld, vagy fehér)
- ventillátor nélkül a menetlevegő nem képes betörni az utastérbe. (a régi kocsik szellőzése sokkal hatékonyabb volt. Tudom... pollenszűrő, de akkor is, télen, mindig zúgatni kell a ventillátort, hogy meleg legyen)
- szakaszos ablaktörlő törlési ideje nem szabályozható. (nekem volt a Skoduban egy 1500 Ft-os kütyü, amivel tetszőleges intervallomú ablaktörlést lehetett beállítani. Ez nagyon hiányzik)
- A kapcsolók eléggé szét vannak szórva, még nem tudok egyból odanyúlni, amihez akarok.
-kevés az első rakodótér, a kesztyűtartó hátul teljesen ellaposodik, összeszűkül.
- elöl nincs semmi, amihez a mágneses tapadókorongú kis hőmérőmet oda tudnám tapasztani. ("Mert ez műanyag" :-))
- A szélvédőre ragasztott visszapillantó. (tudom, minden mai kocsiban ilyen van, de engem zavar)
- Átadáskor a kocsi kívülről szép tiszta volt, de belül a szélvédőn vékony, homályos réteg volt, ami csak akkor volt észrevehető, amikor a sötétben menve szembe jött egy autó, a fénytöréstől jóformán nem láttam az utat. Végighúztam az ujjam belül a szélvédőn, és csodák-csodája, gyönyörű fekete jól átlátható csíkot kaptam. Megállás után az ablaktisztító folyadékos tisztogatás megoldotta a homály kérdését, de egy kicsit bosszantó.)
- ventillátor 3 -tól nagyobb fokozaton hangos

Egyenlőre ennyi. Összegezve: elégedett vagyok

Hajrá!!!