reklamszakemberek es marketingesek szerint a "Suzuki, a mi autonk". Telitalalat. Azaz eltalalta a celkozonseget, es ez a lenyeg. Akinek nem tetszik, az nem celkozonseg. (Alacsonyabb jovedelmu, azaz atlag magyar csalad.)
Ez a szlogen tobb celt szolgalt.
1. Image kampany, a marka nev bevezetese. - Erzesem szerint ez bevalt, mert ha az utca emberet hatulrol megijeszted, es csak annyit mondasz Suzuki, hirtelen ravagja: A mi autonk. (Vagy forditva.)
2. Annak feltetelezett vagy valos allaspontnak a megdontese, hogy ami japan, az valahogy tavol all a magyar kulturatol, tehat "a az nem nekem valo". Tehat a kulturalis athidalas/meggyozes puli, nagymama, bableves, kockasterito stb. formajaban.
3. Ravezetni a kozonseget, hogy a Suzuki magyar termek, tehat nyugodtan megveheti a nemzeti erzelmu, magyar ipart vedo atlag MAGYAR.
4. Annak erzekeltetese, hogy a termek megfizetheto. (Atlag haziko, atlag oltozekek, kockas ing, sehol egy oltony-nyakkendo)
A hires gyarlatogatasok is fenti celokat szolgaljak: hozzank be lehet jonni, ez a tietek is, vegyetek benne reszt, hiszen ez a gyar az orszag buszkesege, lassatok ez az ehte magyar termek hol keszul, hat persze itt magyarorszagon, a szent szekesegyhaz arnyekaban.
A tovabbi kampanyok mar a termek tulajdonsagaira koncentralnak.