Ahogy Fülig Jimmy mondaná, majd én is elmegyek a saját szerelőmhöz, és kipróbálom az agykontrollos megoldást - de a biztonság kedvéért lesz nálam egy furkósbot is, ha finomítani kell a módszereken:))
Korábban már javasoltam, hogy menjünk el együtt valahova messzebbre, ahol már max 1-2 deciliteres hibával, de le tudjuk mérni a fogyazstást.
Feltételek:
- szinte üres tankkal találkozni
- ugyanabból a pisztolyból mindenki telitank
- keréknyomás-ellenőrzés
- irány az országút (este, kamionstop idején), szigorúan egymás mögött (sebességegyeztetés előtte)
- kb. 250 km után egy jó kis vacsi valahol
- egyből utána (na jó, cigiszünet:)) haza
- telitankolás, és persze az adatok elemzése:)
Belekerül bizonyos pénzbe, de ha "szignifikáns" az eltérés, akkor egy beállítás után később bőven megtérül. Meg végülis Thalálkának is vehetjük, azért meg nem kár:)