Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.13 0 0 56
:-)) Nem kell megijedni. Ha kello keppen odafigyelsz arra, hogy mitt ontesz bele, valamint nem sajnalod a faradtsagot a kannazasra, minoseg ellenorzesre, akkor nem lehet baj. A Toyotadon valoszinuleg Bosch adagolo van, az hasznaltan 20 kFt korul van. Szerelessel, beszabajozassal is megall 30 kFtban. Ezt 2 honap alatt meg lehet sporolni. A tobbi mar a penztarcadban fog gyulni. En 5. eve jarok ilyen szutykokkal, de meg mindig a gyari adagolom van. (Ezt persze nem elkiabalas celjabol mondtam..... ;-)) ) A rekordot a haverom tartja, aki ellenorzes nelkul 450000 km-t ment a Renault Espace-al ugy, hogy semmilyen szuroje nem volt. Raadasul most is csak a motort kellett generalozni, az adagolonak nem volt baja. (Bosch) Ok, elismerem, szerencse is kellett hozza, de nem kell annyira parazni ettol a dologtol, ha nem egy draga autoba ontod bele. Mondjuk egy HDi-be en sem ontenem bele. (Viszont az remekul megy HTO-val... :-))))) )

Valakinek van esetleg tapasztalata kulonbozo asvanyi olajakkal, ugymint orso, hirraulika vagy mittonem, trafo, stb. olaj? Ezek hogy viselkednek dieselben?

Na cso!

Előzmény: murray (55)