yasec:
Na akkor jövök én is a motor-izéhez:)))
Többielnek: nembeszól, mert agresszív mazdás elkalapál. :))
Szóval írtad, hogy nem jó neked turbós moci a hirtelen keletkező nyomaték miatt.
Ajánlatom: 13B TurboII rotary :))
Sajnos nem találtam a blokkról súlyadatokat, de feltételezem nem nehéz, és nagyon alacsony a súlypontja is. Kiegyenlített, finom a járása, és ami a fontos, a gyári turbo gyönyörűen egyenletesen tölt be. 2700-3000-től fokozatosan.
Ezen a mociból alapból ún. Twin-scroll turbo van. Ez nagyjából olyan, mintha egy turbóban próbálnánk megcsinálni egy szekvenciális biturbót... A kipuffgáz két porton támadja be a turbinát, 1500-tól csak az első, kisebb porton megy. 3000-től nyit a második port is, így fullon tolja már. Persze a turbinakerék kiképzése is speciális.
A '89 előtti mocik 182LE, a '89 utániak 200LE alapból.
Ha valaki talál a blokkról súlyadatot szóljon nekem is :))
A mai taliról:
Hát születtek kemény eredmények!!!
Ave oldlán lesznek bizony egyéni rekordok :)))
Hazafelé megnéztem azt a kanyart, ahol mindenki tolta neki. Hát tényleg szar :) Megdobta picit a seggem...