Ave,
Ha hozzáveszed azt, hogy milyen új, könnyebb strapabíróbb anyagok vannak manapság, meg változtatható szelepvezérlés, meg jobb, fejlettebb elektronika, újabb technikák, akkor 10-15 év távlatában ez azért nem olyan nagy különbség. Ezt a különbséget 1 dugyattyúcsere megoldja, vagy 1 chipcsere majdnem. Csak azért, mert könnyebb a dugó, vagy fejlettebb a program. Amúgy ahogy Csángó mester is mondta, a LE nem jelent önmagában sokat, a motor viselkedése is sokat számít, én még nem ültem S2000-esben, tehát nem tudom hogyan viselkedik.
Piquet lehet én 2ezresre emléxem, de régen volt már mikor erről olvastam, az biztos, hogy 4 hengeres turbó volt és valami kis köbcentis.
Lancia Delta HF Integrale Turbo Evo III-ast :-)))én is mindig szerettem volna magamnak, csak nagyon elszomorított mostanában, amiket mondanak róla. Egyszerűen minőségileg van rajta kifogásolható, hogy így fejezzem ki magam, ami nekem már sok 1 autónál, de nagyon teccik. Viszont azóta véleményem szerint nem tudtak értékelhetőt csinálni.
Csángó,
Pl állítólag a modern PD TDI-k alap blokkja a régi 1.6 D VW blokk. Ez igaz? 1 haverom mesélte. Jó buli:-)
Yasec,
Passz, nem tudom, hogy öntött-e. Majd megkérdezem.
vd