vaddiszno Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35384
ESI,
Most melyikről beszélész? A feketéről, vagy az EVO II-esről? Mert a feketében télleg pszichopata a motor, és nyers és jól pörög és bazi jól megy. Abban verseny dugó van, verseny hajtókat, EVO II-es vezértengely, chip, más szelepek, rugók stb. Igaz, hogy csak 240 LE, de a mostani 220-as gyári EVO II-es átugorná az biztos. Mármint messze az S2k alatt van a felpörgés, meg gázreakció? Jól értem? Hát 15 év, meg enyémben nem igazán van lekönnyítve a dugattyú mondjuk:-))) és akkor még enyhe voltam, de viszont én kipróbáltam mindkét verziót, és mondhatom, városi közlekedésre ez sokkal jobb, mint a tuning motor. Nekem az arány eddig kb 99%-1% utcai javára, tehát felesleges a versenymotor, de a gyári mociknak sem kellene nagyon szégyenkeznie ha kimennék vele a pályára. Amit persze nem fogok.
Meg az enyém már 15 éves, és még nincs semmi baja, megfigyelnék 1 S2k-t 15 év múlva. Persze ez nem mindenkinek szempont, mondjuk nekem sem annyira. Csak úgy mondom.
vd
Előzmény: ESI (35378)