Hello!
Corporal, van két átadó belépőm, holnap még jó!
:o)
A Gubacsi híd azért jó nagy köpés a Kiliántól..
szvsz nem csak a Csepel Művek, hanem a Tököli reptér felé vezető út is fontossá tette a hídat (mint csepelimondok ilyeneket).
Azért a 3,000 t /rg csak 3,000 kg lenne, akkor meg igen sekély...(azt még a Tu-2 is tudta.) Meg nem volt ez valami precíziós bombázó. Szóval nem baj, ha visszafordítottaá. Senkinek sem.
A szovjetek egy db. vegyes nehhézhk/rohamloveg ezredet vetettek be a Corvin köznél, amelyben valóban IS-3M és ISU-152K volt. Amúgy minden hk. vagy Gépesített ho.-nak elvielg volt egy ilyen ezrede (44-46 hk +21 rolg).
Il-128R nem később lett rendszeresítve?
De az alap-bombázó simán repkedhetett...
Az egyik tisza híd fölött is lelőtt volna ilyet magyar MiG-15 ???? vagy nem?
A kolibris könyvet én is szerette, 13 évesen. Azért nem hivatkoznék rá mint szakirodalomra. Bár az említett harcjármű valóban szerepel ott (illusztrációként, ha jól emlékszem a vontatott löveeg leírásásval).
Megjegyzem, hogy az orosz mértékegységek igenis évszázadok óta hasonlítanak az angolszászra, lásd a 7,62 mm és cm valamit a 203 mm teületét (inch illetve vonás).
A légierő mint önnálló fegyvernem az I. VH óta?
Szegény Michell de örült volna. Az USAF is a II. VH után alakult meg!
Nem is beszélve más országokról.
A németek légi tevékenységét azért nem írnám ennyire le sztálingrád után keleten, csak két nevet említenék:
Hartmann és Udel.
352 légigyőzelem és xxx hk. a számlájukon.
MÉG A LÉGIERŐ TERÉN ANNYIRA ELHANYAGOLT MAGYAR FRONTON IS MEG TUDTÁK NÉHA ZAVARNI AZ OROSZOKAT, GONDOLOK ITT A DUNAI ÁTKELÉSRE PL.
Bocs a nagybetűért, késő van.
üdv:
TGR
üdv:
TGR
üdv:
TGR