Igen néztem, de azonkívül, hogy 4 évvel fiatalabb az enyémnél, nem sokban különbözik (tudásban). Még a km is több benne :((
Azonkívül még az is döntô szempont a kereskedéseknél, hogy beszámolják az én kocsimat, és ez nagyon kevés helyen fordul elô sajnos. Meg a kamatok sem mindegy. 10 évesnél idôsebb kocsira vagy egyáltalán nincs hitel, vagy több, mint a dupláját fizethetem vissza a hitelnek :(
Nem lesz könnyű művelet megszabadulni így a régi Celitôl, de annyira elkeserítôek a tapasztalatok, hogy lehet, inkább azt a pénzt amit az új autóra szánnék, ennek a felújítására fogom költeni. (motorgenerál, futómű felújítás stb.)
Ami szóba jöhet még különben: duplakörlámpás 1.8-as Celi (95-96-os évj), ill. 94-95 2.0 Prelude, v. 1.6 Honda Civic VTi.
Ezek úgy 1.5m-2.0m körül mozognak, csak ritka a jó állapotban lévô, és mindegyikben több, mint 150k km van sajna.
A legegyszerűbb talán az újautó vásárlás lenne, ott jók a kamatok, meg viszonylag jó áron számolják be a régi kocsit. Na persze ott se mindenhol. Daewoosok pl. kiröhögtek, mikor mondtam, hogy 16 éves sportkocsit kéne beszámolnijuk. Meg asztán nem is gondoltam komolyan a Daewoo-vásárlást. Akor inkább már Seat :)