Szia Laja!
Mesélek egy történetet nektek:
Baumgartner Budaörsi úti szerviz. A cégemnél sok Renault van, Clio, Thalia, Megane, Laguna vegyesen, mind benzines. A főnökömnek Megane 1,4-16V van. Most kétéves az autó olyan 120ezer van benne. Kb. 80 ezer km-nél kigyulladt neki is a kis sárga szerviz lámpa. Annak rendje szerint elvitték a gépjárművesek a szervizbe, ahol szépen törölték a risztást, újra töltötték a komputert, hogy miért gyulladt ki nem keresték (javitás: 68eFt). A lámpa persze újra kigyulladt és most már néha rángatott is az autó (két-háromhengerrel ment) aztán megjavult. Az autót megint elvitték a szervizbe. Most azt mondták, hogy rosszak a gyújtótrafók, azt amúgy is szériában cserélik mert gyári hibásak! Kicserélték, komputert újrahúzták (javitás 132eFt). De az a mocsok lámpa megint kigyulladt, de most már a főnököm se foglalkozott vele. El is ment vele kb. 10000km-t gond nélkül, aztán együtt megyünk vidéken országúton, éppen egy kamiont előzünk és egyszercsak a motor megáll, a műszerek kialszanak. Óriási szerencsénkre senki nem jött szembe. A jelenség többször megismétlődött, a km számláló ilyenkor véletlenszerű értékre állt be (0-400000km). Autó irány a szerviz, tanakodnak, de nem tudják mi lehet. Akkor komputer csere stb. (javitás 220eFt). Egy hét múlva az autó ugyanezeket produkálta, irány a szerviz, kötelező 120ezres javitások, katalizátor csere (javitás 400eFt).
A javitás után az autó ugyanúgy rossz, balesetveszélyes, viszont a cég kiköltött 820ezer Ft-ot, a szerviz meg csak vonogatja a vállát.
Úgyhogy ne hagydd magad, igenis az a lámpa mutat valamit, ha nem találják miért világit adjanak egy nyilatkozatot, hogy nem kell vele foglalkozni! Ja és javaslom vidd másik szervizbe.