Foma: Kösz a pontosítást!
Mivel helyismeretem nincs, ezért azt nem tudtam, hogy a teherpályaudvar a sorompó előtt van.
De mivel az is meg lett emíltve, hogy a személyforgalom autóbuszra történő átállítását kérte a polgármester, ezért igencsak felment bennem a pumpa. Ha önmagában csak az 500-600m-es áthelyezésről lett volna szó, akkor nem lettem volna enyire morcos.
A helyi buszok nagy része érintené az új állomást?
Ráadásul pont olyan helyen emlegetik ezt a dologot, ahol igencsak kedvelik a vonatpótló buszokat.
De az itt leírtak alapján felötlik bennem a Kaposvári, SZVSZ igencsk szerencsétlen helyzet. Ugyanis jó kis gyalogtúra a helyi buszállomás is a vasútállomásról. Kivéve, ha valaki felmászik a felüljáróra. SZVSZ egy aluljáró esetén kevesebbet kelle mászni.
Személyforgalom: Az tény, hogy Pécsre sokkal jobb a buszközlekedés, mint a vonatközlekedés. De pl. Budapest felé, a vasútnak kell lennie a fő közlekedési eszköznek. A reggeli IC-csatlakozásnál azért jó lenne, ha nem 29 perc lenne a várakozási idő!
Egyébként azt sem értem, hogy a reggeli két vonat helyett miért jó, ha busz megy Komlóról Sásdra?
Carpy! Utaztam már Veszprémből balatonalmádiba vasárnap délelőtt, szezonon kívűl (májusban) zsúfolt buszon Balatonalmádiba! Ilyenkor teljes joggal lehet szidni a Volánt. Uganis, ha Bz-mot lett volna egy mellékkel akkor 3x-osan jobban jártunk volna.
1. Van ülőhelyünk.
2. Nem kell buszoznunk az autóbuszállomásra a vasútállomásról.
3. Olcsóbb.