)
2003.10.02
|
|
0 0
18
|
Talán a cégnek bizonyítania kell hogy hibátlan terméket adott el.
Azaz kérni kell egy hasonló verzióval ellátott telefont ha van(*#0000#)- a szerviz (pultoskislány) elôtt ugyanugy fel a netre. Ugyanoda. Ha megtelik a telefon memoriája és belefagy, akkor a másik is ugyanugy belefagy. (Ennek jogilag nem tudom mi a hivatalos útja)
Szerintem típushiba esetén inkább kicserélik a telefonod, mintsem felvállalják a botrányt...és kicserélik az összeset.
Feltételezve hogy tényleg ez okozza a problémát, és a kézikönyvben erre nem hivják fel a figyelmet (külön).
Más gyártó telefonjainál ennél vadabb hibákat is találni, pl. ki se ír semmit, de nem ébredne fel. (és az a model alig több mint 1 éves)
) |
Előzmény: Igyek Szem (17)
|
|