IOA Creative Commons License 2003.09.25 0 0 4058
OFF
Múlt héten jártam Drezdában és volt alkalmam megnézni a Gläserne Manufakturt, azt a gyárat ahol a VW Phaetont-t készítik. A marketing koncepció lényege, hogy a kedves ügyfelet leültetik egy akkora aktív LCD monitor elé, amit tárt karokkal sem tudnék hazavinni, és ott állítják össze az autót. A színválasztás nem úgy megy, mint a thaliánál (2x2 cm kép), hanem különböző színű modellautók vannak, melyet meg tudok nézni fényben, forgathatom. A bőrök, szövetek megtapogathatók. Miután megvan a rendelés és gyártásba kerül az autó, az ügyfelet meghívják a gyárba, ahol (üvegfalon keresztül) figyelheti a kocsi szerelését, végén pedig kis családias ünnepség keretébe veheti át az új járgányt. Ja, ha még nem mondtam volna, kb 25MFt.
Előzmény: attila.huszar (4037)