Phil01 Creative Commons License 2003.09.02 0 0 0
80 éves édesanyámat nagy nehezen sikerült rábírnom, hogy csináltasson bankkártyát, arra utalják a nyugdíját, és egyszerűbb lesz az élete!
A folyamat:
1. West End OTP fiók, 45 perc sorban állás, majd ügyintéző közli, ebben a pillanatban ment el az aláíró kolleganő! Felháborodás, emelt hang, lett aláíró!
2. Bannkártya átvétel Nyugati téri OTP. Rövid várakozás, édesanyám aláírja a papirokat, kézhez veszi a kártyát. Kérdem hölgytől hogyan jön erre a nyugdíj, ő kézségesen magyarázza, Nyugdíjintézettől nyomtatvány, a többit bízzuk rá!
3. Mama haza, én Ny.intézet, nyomtatvánnyal vissza, mindez délidőben aug. közepén, 45 fokban!
4. OTP.ben hölgy kérdi aláirta-e a drága mama? Nem, mert haza ment, de majd én aláirom! És aláírtam! Szó nem lehet róla! Hangemelés, miért nem mondta amikor ott volt, nem engedtem volna haza! Kioktatás, rendreutasítás, újabb ügyfél rámhívása, melyből újabb vita keveredett!
5. Kisasszony elővesz másik nyomtatványt, én elhülve nézem, s kérdem: önöknek van itt ilyen? Naná! Akkor a másik hölgy a kártyaátvételkor miért nem mondta? Mert nem az ő reszortja! Tessék? És kérdezni nem tud? Hogy az a...... és üvöltés, mert nyugodtan elintézhettünk volna mindent egyhelyben a kártya átvételekor!
6. Mamához el, aláiratni, vissza. Közben telefon OTP jogi osztály, panaszkodás, idős úr a vonal végén hüledezik, majd félóra múlva visszahív a Ny. téri OTP vezetőnője, és nem győz bocsánatot kérni, raportra kérte a dolgozóit, fegyelmi, prémium megvonás blablabla! Már szégyelltem magam, isten ments, miattam bárkit is kirugni, csakhát az eljárás.......
7. Letettük, megnyugodtam, igazam lett!
8. Na de mit érek vele? Hiszen itt van az újabb arcul csapás, amiről Zééé ír!

Kérdem én tisztelettel: az OTP csak beszél az EU-s bank-morálról, vagy tesz is érte? Vagy csak rá?