Gasolin Creative Commons License 2003.09.02 0 0 74
Ilyet már láttam egy cseh honlapon, ahova a Tatra honlapjáról jutottam el, csak az pici kép volt! Érdekes. Meg kellene mutatni az Ikarus volt vezetőinek, hogy mi mindent ki lehet hozni egy busz karosszériából, és nem sírni azon, hogy nincs megrendelés ezért kell bezárni a gyárat. Egyébbként ez csak az egyik alternatíva!

Minap láttam egy Volvo FL fülkés 320LE-s 3 tengelyes Bronto Skyliftet műödés közben! Ami érdekes volt. A váltóról egy kardános mellékhajtás jött ki ami valószínűleg egy szivattyút hajtott. Most jön az érdekesség: miközben ki volt engedve a letalpaló, az autó kardánja folyamatosan forgatta a 3. tengelyt, azaz forgott a kerék! De csak a 3. tengelyt a 2.-at nem. (Volvo váltók alkalmasak arra, hogy egyszere hajtják a kereket, és műkődtetik a mellékhajtást. Ezt a ZF nem tudja!) Nem dupplahúzós az autó? Nem feküdtem be az autó alá mert dolgoztak, és nem akartam, hogy elzavarjanak!

Előzmény: tupolev (73)