v__tibor Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3805
No, dCi-sek!

Akinek még nem oldódott meg a jobb oldali motorbak felől hallható kopogás: tegnap a hódmezővásárhelyi márkaszervíz abszolút korrektül elvégezte a beavatkozást. Már a munkafelvételkor "képben voltak", ismerték a jelenséget, ellentétben a korábbi márkaszervízzel, ahol "majd megnézzük" és "állítottunk rajta" válaszokat kaptam. Itt csak azt a kérdést tették fel a telefonos bejelentkezés végén, hogy "ugye dízel", merthogy addig nem említettem. Munka után fél ötre mentem (16:32-re értem oda) családostul, végig ott lehettem velük a kocsi mellett, a nyolc éves kifiam legnagyobb örömére, még a folyamatosan áradó kérdésekre is jutott válasz. Ahogy már az ópusztaszeri thalin Harry említette egy spéci kb 3 mmm vastag alátét + a gumibak két oldalából való 2-2 mm eltávolítás + spéci zsírozás a dolog nyitja (ha jól értetem a szerelőt ez vmiféle a gyár által ajánlott eljárás). Közben próbáltam sokmindent még kiszedni a szerelőből: ez egy jóértelembe vett igénytelen autó, nincs gond velük, amire oda kell figyelni, az az üzemanyag (egy kuncsaftnak kb 600e HUF-ba került egy bizonytalan eredetű gázolaj-tankolás; ügyelni kell a kissé jobb oldalon alul futó műa. üzemanyag csövekre és a szintén műa. tankra. Ha már alatta voltunk (mivel 15-én lejár a gari) megnézettem a fékbetéteket is: kb 80%-osak (17e km). Ez megnyugtatott. Vettem még egy állítólag spéci bogártalanítót (2200 HUF egy kg-os doboz por alakban, a neve most nem jut eszembe). Mindezekkel együtt 17:00-kor már kifelé gurultunk. Ezen tapasztalatok alapján a környékbelieknek is csak ajánlani tudom ezt a szervizt.
Ja, és a sárkány indítása és az úthibák is rázkódás-mentesebbek, csöndesebbek.

Jut eszembe: Ópusztaszeren felvetette Harry egy szeptemberi Visegrád melletti thalálka ötletét, lassan itt az idő ...

Előzmény: v__tibor (3796)