Koscso_Ferenc
2003.07.31
|
|
0 0
42
|
A rendelkezésre állást nem lehet ilyen módon meghatározni. Részben mert sehol nem lesz publikálva és semmilyen módon nem ellenőrizhető, hogy kinél mikor milyen üzemzavar volt, részben meg egy nem csillagpontos rendszerben nem kell, hogy érdekeljen, hogy a szomszédnál működik-e avagy nem (amúgy sem kellene, hogy érdekeljen). Ha nálam nem működik és ennek az oka valamilyen nem nekem felróható üzemzavar és nem is valamilyen vis major következménye (lehet-e a Sztártv-s probléma vis major jogilag?), akkor bizony az a szolgáltató felelőssége, hogy a hibát elhárítsa. Manapság, amikor egyre többen dolgoznak távmunkásként otthonról, teljesen az Internetre meg a mobil telefonra hagyatkozva, a rendelkezésreállás igen fontos dolog. Én is otthonról dolgozom és a június-július havi telefonos internetezés számlája 48.000.- forint volt (a szokásos pár ezer forint helyett). Mert, hogy a munkát el kell végezni és nem rohangálhatok internetes kávézóba, hogy letöltsek déli 12-kor két 9 MB-os emailt.
Tegnap három ügyfélszolgálatot megjárva sikerült elérni, hogy talán kapok egy üres nyomtatványt, amit kitölthetik a magam módján. A legfelháborítóbb nem is az volt, hogy hozzájárultak a nevemben ahhoz, hogy a nevemet megadják harmadik cégnek, hanem az hogy a július 21-én kelt irat szerint én elismerem, hogy az ÁSZF-t megértettem és áttanulmányoztam. Azt az ASZF-t, amit az Internet szerint 25-én tettek fel a netre... Hm... Ez olyan sztártévés módszer. |
Előzmény: HAT (40)
|
|