szkd Creative Commons License 2003.07.29 0 0 430

Úgy ütheted meg a bokád, hogy téged vonnak felelősségre ha nem fizettél megrendelt szolgáltatásért. A bank nem foglalkozik azzal, hogy jó-e a cucc vagy sem, és ha nem jó akkor miért, a bank csak "közvetít".
Ha ott a megrendelő és az átvételi elismervény akkor a bank átutalja az összeget. Ha te ezek után reklamálsz akkor nem fog neked hinni a bank.

Másik példán: ha megveszel tejet a szupermarketben, kártyával vásárolsz de savanyú a tej akkor nem a banknál lehet letiltani az átutalást hanem a szupermarketben kell reklamálni.

Sajnálom, de szerintem ez így megy. Alkalmasint küldhetsz egy fizetési (kártérítési) felszólítást (Mahnung) az eladónak. Vagy megírhatod neki, hogy elterjeszted az interneten, hogy hibás cuccokat adnak el.

Előzmény: 4ndr3w (429)