szkd
2003.07.29
|
|
0 0
430
|
Úgy ütheted meg a bokád, hogy téged vonnak felelősségre ha nem fizettél megrendelt szolgáltatásért. A bank nem foglalkozik azzal, hogy jó-e a cucc vagy sem, és ha nem jó akkor miért, a bank csak "közvetít".
Ha ott a megrendelő és az átvételi elismervény akkor a bank átutalja az összeget. Ha te ezek után reklamálsz akkor nem fog neked hinni a bank.
Másik példán: ha megveszel tejet a szupermarketben, kártyával vásárolsz de savanyú a tej akkor nem a banknál lehet letiltani az átutalást hanem a szupermarketben kell reklamálni.
Sajnálom, de szerintem ez így megy. Alkalmasint küldhetsz egy fizetési (kártérítési) felszólítást (Mahnung) az eladónak. Vagy megírhatod neki, hogy elterjeszted az interneten, hogy hibás cuccokat adnak el. |
Előzmény: 4ndr3w (429)
|
|