talibe Creative Commons License 2003.07.24 0 0 3759
Sziasztok!

Most jövök a renault szervíből. Hogy írjak valami jót is róluk. Éppen nem volt munka ezért 4 ember kezdte el csinálni az autómat, tisztán mint a f1-ben. A fékpedált ha felengettem nyikorgott hátul, valami. Kicsi állítás a betéteken és már jó is.
A kesztyűtartó műanyag bizbaszát szóba hoztam ismét. Mondtam a munkafelvevőnek, hogy továbbra sem értem hogy miért nem garanciális az a bizbasz ha egyszer fáradásos törést szenvedett. Azt mondta, hogy ez nem az ő kompetenciája panaszkodjak a renault hungáriának, mond telefon számot is. De mondom továbbra sem értem, akkor a renault hungária hozzáállását, valamit elbasz eltervez és én fizessem ki, nem a 650.-ról van szó hanem az elvről. Erre Ő, nem tehet semmit de inkább vesz nekem egy ilyet csak haggyam békén. Mondtam neki, azt már nem. Mikor nekiálltak az autónak, azért vetett rá egy pillantást, majd a raktárból hozott egy új bizbaszt, és odaadta az egyik szerelőnek, hogy rakja be. Közben beszélgettünk és egy érdekes dologra derült fény amit megint nem értek, a bizbasz kapcsán, ha az autódban elkezd nyikorogni az ékszíj, mint időnként az enyémben, és ez kórós lesz akkor hiába az a tény hogy 120000km a szervíz élettartalma egy szíjnak, és csak mondjuk 20000km-et futott nem garanciálís, fizetni kell a szíj árát. Nem értem miért, én majd 120000km-nél fizetem ha elötte elromlik akkor az hibás volt. Nem értem, nem értem, úgy tűnik, addig kellesz egy cégnek amig kiimádkozzák a zsebedből a kocsi vételárát. Utánna már nyűg vagy, és árrés rontó tényező a garanciális problémáiddal. Én eddig ilyen hozzáállást a problémákhoz nem tapasztaltam sehol pedig volt több új autóm. Ezek 2év múlva nem akarnak eladni nekem új autót, úgy tűnik.
Összegezve:
Az egész mutatvány 15 percet tartott, elégedett vagyok. Bár aggályosak ezek a dolgok, félek lesz még konfilktus.