Szia Joe69!
Kérdezz meg másokat is a kaposvári szervízről, bátran.
A szárnyal kapcsolatban egy kis szines történet ami szintén a kaposvári szervízt dícséri, meg az én hülyeségemet.
A történet úgy kezdődött, hogy amikor vettem a kocsit, az árába belealkudtam egy szárnyat, amit a renaultnál ~60000.-re tarottak. Örültem mint majom a farkának, hogy milyen jó üzletet csináltam, (csak itt jegyzem meg, hogy nagyon érdekes volt olvasni, hogy kinek menyibe került az autó.) Én a szárny felett még az üzembehelyezést is lealkudtam 20000.-re. A kocsit már gyönyörű szárnyal vettem át. Ez egy póféklámpa nélküli viszonylag lapos szárny volt, nem igazán ilyet szerettem volna de ingyé jó. Tel múlt az idő kb. 1 hónappal ezelőtt azt vettem észre, hogy onnan ahol a szárny és a csomagtartó érintkezik eső után rozsdás víz folyik le a lökhárító felé. Megnéztem alapossabban, a rögzítő csavarok is rozsásak lettek. Amiket már én cseréltem le az átvétel után kadmiumozottra, mert eredetileg tesco gazdaságos azonnal rozsás csavarok voltak. Na most nem vot mese szárny le, megnézni mia baja. Ahol a szárny felfekszik a karosszériára ott 2x tenyérnyi rozsa folt éktelenkedett a csomagtartón. Elő a kegyszereket először finoman izopropil alkohol, nem megy, lakkbenzin, nem megy, 1 polir paszta ami elég brutál, siker. Nézem a szárnyat, mozgatom lötög benne a víz. A tanult renault-sok elfelejtették körbe le tömiteni felszerelés előtt a szárnyar. Felhivom a renyot, a kereskedő srácot, közlöm vele hogy mi a bajom, megértő beszél a szervízzel, hallom a telefonba a szervizes, azt mondja, majd legközelebb nem vállalunk ilyen munkát. Késsz. Ilyen nincs, de mégis van. A kereskedő gyerek, hogy mentse a mundért azt mondja menjek le gyeztetett időpontban kaposszekcsőre. Kösz ezt már nem. Tudtam, hogy mi a baja a szárnynak, gondoltam majd ÉN.
Állt benne a víz kirázogattam, és már jöhet is a vissza rakás,de. Gondoltam, hogy ki kellene valamivel tömíteni a szárnyat ha már üreges, purhab az jó lesz, de az tágul, volt egy beömlő nyilás a talpon az egyik oldalon, gondoltam csinálok egyet a másikon és ha majd tágul a hab akkor ott kifolyik. Ez jó is volt csak arra nem gondoltam, hogy a lyukaknál fog elösszőr beszáradni. Egyszónak is száz a vége, varrás mentén úgy szét repedt a szárny, hogy csak na.
Gondolj-gondolj, hm, hm, felhívtam a kereskedő srácot elmeséltem neki mekkora ökör vagyok, és arra kértem, hogy adja meg a szállító telefon számát, megadta. Beszéltem vele megkérdeztem, lehet-e ezzel valamit csinálni és ha nem mibe kerül egy másik szárny. Van 2 féle sima és pótféklámpás 20000.-+áfa, 25000.-+áfa, nincs mese venni kell. elmentem hozzá, megmutattam neki a szárnyat elmeséltem a történetet, teljesen kiakadt, mert minden szárnyhoz adnak egy szerelési utasítást ami leírja, hogy körbe kell tömíteni, sőt a tömítő ragasztót is adják hozzá.
A szárnyamat javítani nem tudta, megnéztem a lámpásat sokkal jobb, mert kicsit robosztusabb és így jobban fest az autón. Új fényezettlen szárnyal usgyi festőhöz, (autó-color). Árajánlat 32000.- felszerelve. Döbb.... Alkudozás, még alkudozás, meg még ... 24000.- az se kevés.
Úgy hogy így jártam.