Törölt nick Creative Commons License 2003.07.10 0 0 205
Na most (megint) van valaki, aki azt hiszi magáról, mindent tud:-(

Az ÜFK amúgy Ügyfélszolgálati Központ, ha jól tudom, bár én nem Matáv-os vagyok.

Egyetlen dolog nekem sem tetszik ebben a levélben (ha igaz): hány olyan - az ügyfelek számára esetleg fontos - információt kell elhallgatniuk a CCIS-ben például (ez az 1212, na EZT tudom :-) ), melyeknek fontosságát talán maguknak az előfizetőknek kellene eldönteni (mármint, hogy érdekli őket vagy sem).

És a matáv ma szvsz a legkorrektebb az ügyfélkezelés jegyében: akkor képzelem milyen lehet a többi szolgáltató (mondjuk van egy tapasztalati névsorom: valahol elöl van a W900, majd a Vodafone, a mobilosok végén a PGSM(!); vezetékeseknél a Vivendi az utolsó nálam az "elosztott ügyfélmenedzsmenttel" :-)); a sor abszolút értelemben legvégén a KTV szolgáltatók állnak, azon belül is kedvenc szolgáltatóm, az EMKTV Kft., mely 2 éve, rendszeres figyelmeztetéseim ellenére nem küld számlát, pedig már azt is tudják, hogy az APEH ez ügyben nyomoz ellenük!)

Az adatkezelésnél elvileg csak arra kell figyelni (még utánajárok, mert ez nem derül ki szerintem a levélből, már ha ez tényleg igaz), hogy DM célra hozzá nem járuló ef-ők is benne vannak e az 50 ezerben.

A fizetési fegyelem figyelésére - úgy tudom - már legalább 2 éve működik belső ellenőrzési program(rész), ezzel akadályoz(t/z)ák meg az ugyanarra a lakcímre egymás után telefont igénylő "családokat": 100 ezres nagyságrendű adosságok miatti felmondás után más néven (minden fajta fajra való utalás aljas szándéka nélkül, állítólag ez volt tényleg a jellemző viszont: Lakatos, Kolmpár stb: rokonok:-) ), hogy visszaéljenek a rendszer korábbi hiányosságaival.

Azt gondolom viszont, hogy ha ezt a fajta bonus/malus rendszert megfelelően kodifikálják (ÁSzF!) és publikálják, akkor még előnyt is lehetne kovácsolni, hiszen a pl. évek óta rendszeresen és pontosan fizető ügyfelek esetében lehetne különböző ajándék-sorsolási, vagy akciós vásárlási lehetőséggel méltányolni a korrektséget.
Nem utolsó sorban a verseny fokozódásával ilyenektől lehetne függővé tenni az adandó (adható) egyre nagyobb kedvezmények körét. AKi meg elfelejt fizetni (rendszeresen), az hivatalosan is legyen feketelistán és szigorodjanak meg a reá vonatkozó feltételek! Hiszem, hogy (különös tekintettel a céges ügyfelekre!) aki egy fajta számlát nem fizet ki időben, az a vele szerződésben állókkal is előszeretettel szúr ki...

Mindazonáltal engem soha nem fognak eredménnyel hitel felvételére csábítani, mert elvből nem veszek fel hitelt. Majd ha vissza nem térítendő lesz, talán :-D

Mindenkinek szép nyarat továbbra is.
Maus Róbert Péter
mikimaus