zsuga666.
Igen, CD-tár! :-)
szipusz2
A Skoda motor sem volt rossz. Végsebességben kb. ugyanott van a két moci, gyorsulásban szvsz az első két fokozatban a Fabia a jobb, a harmadikban fej-fej mellett, a negyedikben a Thalia nagyon megy, az ötödikben ismét fej fej mellett halad a két autó. Bár mind az elöbbiek, mind a végsebesség függ a fokozatok áttételeitől. A fogysztásban az 1.5-ös diesel agyonveri az 1.4-es Mpi-t. A Fabiaval hosszú országúti és autópályamenetnél mértem 6,3-mat, de inkább 6,5 és 7 között fogyasztott. A városban dugóban vagy rövid távon a tizet is bekapta, de nyolc alá csak ritkán sikerült lenyomnom. A Thalia 100,8 km.-en Budapest-Győr M1 autópályán légkondis menetben első kattanásig 4,91 liter ivott az olcsóbbikból.
Viszont a Skoda tágasabb belül. A Thalia 25(!) cm-vel keskenyebb, alacsonyabb és rövidebb, mint a Fabia. Ráadásul hiába óriási a csomagtartó, az én Fabia kombimhoz képest nagyon nehéz pakolni bele. A Fabia-nak a hátsó ülését osztottan is lehetett dönteni. És a Fabia-ban még volt ABS, elektromosan állítható és fűthető tükrök, fedélzeti kompjuter, csomagtérben 12V-s csatlakozó, két pohártartó, stb. Ezek most még hiányoznak. Viszont az a Thalia mellett szól, hogy hasonló motorral és felszereltséggel a Fabia sokkal drágább lenne. Szóval szerintem a Thalia nem volt rossz választás, ha már ki kellett szállni a céges(!) Fabia-ból.
macs45
A seb.váltózárhoz azért kell egy kis munka, hogy elvigyék, ha már az az autó kell nekik. Utána a műhelyben ki kell szerelniük, mert nem lesz kulcs hozzá. Tehát mindenképpen bele kell fektetni egy kis munkát. Talán egy másik autót fognak ellopni, ha látják, hogy seb.váltózár van benne.