teebor
2003.06.22
|
|
0 0
3518
|
Sziasztok!
Elég ritkán irogatok, de azért aktívan figyelek. Nos mesélnék egy keveset: múlt héten belekerült a 30ezredik km a 10 hónapos kis gázolajos szörnybe. A szervízben (Budaörsi úti Baumgartner) a szereléskor azt mondták, hogy a generátorszíjam kopott, és rojtos, úgyhogy lecserélik, mert ez garis, és nem így kellene lennie. Hát így is lett, le is cserélték. Eltelt pár nap, péntek hajnalban autózom haza, oltári csattanás, stoplámpa és az akku töltés lámpája békésen felvilágít a felkelő nap fényénél... Jó, akkor valószínű elszállt a szíj. Éljen az assistance, kihívtam, bevontatott a 1,5 km-re lévő Budaörsi úti Baumgartnerhez, ami külön jó, mert úgyis ott tették fel a régit. No, kihozták kisebb huzavona és technikai fennakadások után, hogy a szíjat feszítő görgő csapágyazása ment tönkre (garis), de sajna nincs alkatrész raktáron. Ergó talán hétfőn, de kedden már biztos lesz autóm. Az assistance helyből biztosította a csereautót. 1,4, 8V Thalia. Azonos felszereltség mint az én dCi-m. Tehát alapvetően pozitív az élmény az assistance-szal és a segítőkészségükkel. A másik, hogy tényleg megérte megvenni a dCi-t. Komolyan mondom. Annyival jobb, hogy nyomaték van és nem végsebesség, hogy ej. És fogyasztása látványosan jobb... Viszont egy megállapítás: noha totál azonos felszereltség, 1 különbség van: ebben szebb a váltógomb. Nem egy anyagból van, hanem a számok egy kis műanyag betéten vannak. Kicsit jobban néz ki mint az én 10 hónappal ezelőtti megoldásom... A negyedik dolog: egy renault-szervizes barátom szerint a dCi-knél visszahívás is volt az általam ecsetelt probléma miatt... tehát esetleg tudjatok róla, ha ilyen történik veletek, hogy ne húzzanak csőbe... Hát ennyi! Minden jót! Jó talicskázást! |
|