Dóczi Creative Commons License 2003.06.17 0 0 20
Lada
Gumik: 155 SR13
Futómű elöl(könyvböl): A mellő felfüggesztés független, keresztirányú lengőkarokon nyugszik, hengeres rugókkal, teleszkopikus, hidraulikus lengéscsillapítokkal és haránt-stabilizátorokkal, kenésmentes gömbcsapokkal van ellátva.
Futómű hátul: A hátsó felfüggesztés hengeres rugókból, teleszkopikus, hidraulikus lengéscsillapítokból, négy hosszirányú és egy keresztirányú rúdból áll.
Kormánymű: globoidcsigás. Áttétele: 16,4
Fékek elöl: tárcsa
Fékek hátul: dob önbeálló pofákkal
A nyomásszabályzó a hátsó fékek rendszerébe a hátsó híd terhelésének fügvényében működik, és csökkenti a hátsó kerekek blokkolásának esélyét.
Feltöltendő térfogatok
Üzemanyagtartály: 39l
A motor hűtőrendszere: 9,6l
A motor kenőrendszere: 3,75l
Sebbeségváltó-ház: 1,35l
Hátsóhíd-ház: 1,3l
Kormányműház: 0,215l
A tengelykapcsoló hidraulikus működtető rendszere: 0,2l
Hidraulikus fékműködtetés: 0,66l
Mellső lengéscsillapító: 0,12l
Hátsó lengéscsillapító: 0,195l
A szelvédőüveg-lemosótartálya: 2l

Az a maximális szóg a száraz, szilárd talajon, amelynél a teljesen megterhelt személygépkocsit korlátlan ideig megtartja a kézifék, a kart 4-5 foggal behúzva: 30%
A személygépkocsival maximálisan leküzdhető legnagyobb emelkedő teljes terheléssel: 34%