Strato Creative Commons License 2003.06.17 0 0 34

Megint ollózok a HW-től. Ezúttal némi érdekesség a játékról:

"Négy évvel ezelőtt nagyon nehéz volt megbecsülni a mai 3d technikai színvonalat ezért nagyon nagy poligonszámú modelleket és hatalmas texturákat készítettek és jártak az ATI-hoz és az Nvidiához érdeklődni, hogy mi várható. A modellek nem is fognak megjelenni a játékban, mert még nem bírja őket a hardware, úgy látszik túlbecsülték a fejlődést :) De amint megjelenik a megfelelő hardware, valszeg kiadják a HÁJREZ csomagot :).
Csak az arcmimika rendszer kidolgozása majdnem másfél évnyi munka volt.
A Half Life 2 Team mintegy 30 emberből áll.
A Half Life 2 gyakorlatilag készen áll és az egyik fele már intenzív teszt alatt nyög. A fejlesztés lépcsői: a pálya megtervezése, a fizika és játékelemek beillesztése, majd agyontesztelése, hogy elég szórakoztató-e az egész. Amint kész ez a fázis, beugrik az art team és telenyomja texturákkal, fényekkel és minden földi jóva, hadd essen le az álla a népnek.
Gabe Newell bevásárlási listája: Doom III, Deus Ex 2., Duke Nukem Forever, Stalker, Max Payne 2
A HL2 jobb lesz, mint a HL1 :))
Gabe szerint a HL2 igazából a MOD-ok területén fog áttörést hozni, nagyon szerényen nyilatkozott a HL1 hatásairól.
A HL2 hosszúra nyúlt fejlesztése kissé elfárasztotta a fiúkat, úgyhogy a HL2 után valami rövid, pörgős projektet szeretnének.
Nem várható HL2 játszható demo"