Bibic Creative Commons License 1999.04.25 0 0 29
Kedves Mr Spock!

A hideg is kirazott a javaslatodtol, aminek joszandekaban nem ketelkedek termeszetesen. Ugy gondolom, hogy a szamitogep interaktivitasakialakult szemelyiseget feltetelez, es a tudat/tudasfejleszto program nekem eleg kemenyen hangzik masfeleves korban.
Szerintem (ultrakonzervativkent mondom) hagyjuk meg a gyerekeket a sajatritmusukban eloszor a valos kornyezettel megismerkedni, es aztan lehet csak belegubancolni oket a virtualitasba, illetve a gep-ember szimbiotikus gondolkodasba.
Tudom, porog az elet, es egyre kevesbe van lehetoseguk a szuloknek megerteni a csemetjuket korulvevo asszociacios elmenyvilagot, technikai kornyezetet (ld. jonehany vita itt a Tasztalon 16 es 26 evesek kozott!!!), de ugy gondolom, hogy a gyermekek tudatat es tudasat a szuloknek kell lehetoleg verbalisan fejleszteni kisgyermek korban. Es tudom, hogy a komputer eppen olyan eszkoz csak, mint a kvarcora. Valoban?
Nem hiszem, hogy egyetertenel velem, a szemelyes pozitiv tapasztalatod valoszinuleg nagyon eros, es kivanom, hogy legyen igazad. En pesszimistabb vagyok.

Előzmény: Mr Spock (27)