Skót Béka (C3) Creative Commons License 2003.06.06 0 0 2134
2-es matrica, csak legyen egy kicsit kisebb!

Kissé hosszúra veszem a mondandóm!

Kezd kilenni a tökzetem a békucival! :(((
!!Kibxxxottul nincs szerencsém!!

Amióta nem írtam:
Voltam toronycsapágy zsírozáson! Megnézték, szerintük nem azzal van a baj, hanem az alsó gömbfejem megadta magát! (amúgy bezsírozták)7xxx km után!

- VOltam alsó gömbfej cserén (kicserélték, 2 hét alatt jött meg a gömbfej)

- Most jobb irányba áll a kormányom ha egyenesen akarok menni (szerintem amikor a golyalábat püfölték azzal a bazi nagy kalapácsal elállítódott) Azt mondja a telefonba a szervízes, hogy az ettől nem állítódik el, és hogy miért nem vettem észre elöbb.... másnap délelött vettem észre

- Műszerfal műanyag elem cserém is volt mert kilazult az el. tükör helyén lévő takaró bizbaz.. Nagyobb gázadáskor kibukott a műszerfalból......

- A jobb első hangfalam megadta magát.... 120e HUF os hífi, ha akkor nem veszem bele várhatok a kocsira 2 hónapot :-( amúgy egy kalap szxrt nem ér......
Garanciában cserélik, 3 hét....

8640km-nél tartok (7 hónap). Eddig 4x voltam szervízben..
Már ismernek a szerelők, és a szervízvezető is.
A békát eladni nem lehet mert akkorát buknék, hogy mehetnék utána zsigulival. Meg nagyon szeretem!
MINDENKINEK ajánlom a + garanciát.... Ha kell naponta el fogok menni...

A 30.000 olajcseréről szóló vitához annyit mondanék, 5 szerelő 5 azonos kérdés 5 különböző válasz.

Válaszok:

1. A motorokat olajkádakban járatják be a francia gyárban, ott minden apró reszelék lejön. Az olajcsere periódus 30.000 a megfelelő érték, a csúcsminőségú olaj miatt. Baja nem lesz, mert szavatolják, és a 3 éves garancia keretében is nem akarnak kiszúrni magukkal, főbb alkatrészekre 5 év!

2. Ez nem egy VTS rally autó, a megfelelő konstrukció és a megfelelő olaj párosításával. A Városi használat mellett 1 év vagy 30.000km. Ha a kocsiban 1 év alatt 8e van akkor akkor kell cserélni.

3. Nem kell betartani ha nem akarom, jöjjek elöbb, elöttem cserélik ki. A gyár tudja mit ír, és nem akar rosszat magának. Miután megvettem a kocsit, nem fejeződőtt be a gyár feladata. Meg minek van akkor kinn a TOTAL felírat minden citroenen???

4. 2003-mat írunk. 1.4 8v motor, közel 30 éves fejlesztés, a régi olajak is elmentek volna 30.000 km-t csak ott a gyártástechnológia nem volt még ilyen kifinomult. Itt előrebejáratott motorokról van szó. Full szintetikus olaj van az autóban!

5. Ajánlatos cserélni, de csak akkor ha nagy ígénybevételnek van kítéve. Ha annak akkor is elég 15.000-ként, mint minden más kocsinál.

Engem tulajdonképpen nem izgat, 15.000 nél kicseréltetem benne az olajat, HA EGYÁTALÁN addig nem esik szét, vagy hengerfejes nem lesz az autó! ):-(

Kissé kibukott Skót Béka (C3)