v__tibor Creative Commons License 2003.06.04 0 0 3294
IOA!
R5TL adataiból az látszik, hogy a végáttátel ugyanaz és a váltó más áttételű (ahogy azt R5TL megadta kb stimmel az általam számított teljes áttételekkel), és mostmár tudom így a diffi áttételt is.

Krike! A "A LE többlet az jelentéktelen, viszont nyomatékban a szűrő, és a gyertya is észrevehető változást hozhat" mondathoz egy kis kiegészítés: a motor által leadott P teljesítmény (LE azaz kW) és az M nyomaték (Nm) szorosan összefügg: P=M*2*pi*n , ahol "n" a fordulatszám 1/sec-ben megadva. Tehát pl a korábban felrajzolt, vagy katalógusokban feltüntetett kW és Nm görbék egymásból számíthatók. Ha tuningolunk a pacikon, a nyomaték is "tuningolódik".
Azért nem akarok okostojást játszani, csak a teljesség kedvéért.

Előzmény: IOA (3290)