'Stét!
Ingegnere:
A Vitara topicért ne túrj sokat, elég halott!
A motor elég erős, kb. 20%-kal többet tud, mint a Jimny, a kocsi viszont ugyanolyan nehéz, és a Jimnyvel nincsenek erőgondjaim, 140 utazó megy vele, igaz, akkor már többet eszik, mint terepen vagy Pesten.
Egyet utál a Vitara első futója, de azt nagyon, ha szélesebb gumikat tesznek fel, vagy egyéb módon szélesítik a nyomtávot (pogácsa, más ET-jű felni, stb.).
A Suzuki-szervízek hamar odavágják a terepen használt autóra, ha javítani kell és a garanciát emlegeted, hogy "nem rendeltetésszerű használat"...
(Ha ütöm-vágom stílusú cégautó lesz, jobbára terepen használva, érdemes elgondolkodni a Niván is szerintem. A másik a Tata pickup, az ráadásul dízel - bár Nivában is vannak egész jó dízel pickup és(!) platós gépek már itthon is -, asszem, jobban elszámolható az üzemanyag.)
MEB:
Honnan veszed, hogy fixen hajt az eslő tg.? Úgy tudom, automata szabadonfutós agy van rajta, a tolatós változatból. Legalábbis a hazai rendőrVitarákon tuti.
Üdv!
ATom