Yeah, valóban jó a topic.
Jómagam '92 óta vagyok 2ü tulaj, de megmondom őszintén, nagyon sok gondom volt vele. '82 évjárat, 6 volt, a büszke "limousine" szó szerepel a forgalmiban, de...
Kontrák:
A schwehati reptér mellett a bütyköstengely elégtelen kenése miatt maradtunk ott, két magyar srác (hosszas integetés után) megállt, elsőre kiszúrták a probléma lelkét.
Egyebek: nászutunkon Sopronkőhidán a dinamóban a szénkefét tartó aluprofil eltörött, eggyel nehezen hazaevickéltünk.
Dec. 23-án este 19:30-kor a Tetra Pak előtt az M1-en szétszakadt a kuplungtárcsa.
Február végén este 11 körül Győrből hazafelé a féltengely csapszege kiesett, éjjel gyalog az M1-en (asszonypajti a 7 hónapban...)
Két gyerek + szülők + kiskádbabakocsietetőszékpelusmacinapernyő a tetőn, nagy puffanás, se tüled, se hozzád. Vontatás haza, másnap röffre indul.
Volt még pár kalandunk, de jöjjön a pro:
A lányaim nagyon szeretik a "Dabbantot". Azt gondolom, ez a legfontosabb, a kisebbik ma két éves, de ha lát egyet, akkor nemcsak a szülei figyelmét sikerül a géperejűre felhívni, hanem a fél utcáét is.
Négy felnőtt + egy kicsi baba + tenger cucc átment a Bakonyon, Balatonalmádiig, döglődő feszültségszabályozóval (utólag kiderült, hogy a dinamóból kitört néhány vezetőszál, kevés volt a töltés, ezért nem bírt a mágnes behúzni.
Még egy olyan tulajjal, mint én (Nem vagyok egy kézügyességgel megáldott technikai zseni, aki imádja bütykölni a 2ü gépét), viszonylag sokat kibírt, sokszor a kétbalkezes barkácsolást is, pénzhiány okán (ennek okait kicsit fentebb meg lehet találni).
Szóval egy ideje nem nagyon megy a Trabi, én is félek, a kicsikkel nem szeretnék elakadni sehol sem. Attól függetlenül ha lerobbant, csotrogány Trabit látok, egy kicsit mindig elszorul a szívem. Főleg most, hogy eladósorba került a kicsike, kell a pénz tandíjra, pedig vannak szép közös emlékeink.
BenkoG (egy reménytelen autóimádó)