twk004
2003.05.26
|
|
0 0
120
|
Üdv, Norboy!
Véleményem szerint a rendelet alkotói a 12 év feletti autó-életkort akarták kicsit csökkenteni ilyen adminisztratív eszközökkel. Ezért voltak előbb a Mutyuki-kereskedők akciói, csak éppen ráb@sztak, mert egy átlag Trabis-Wartis nem tud 25-30 ezer forintot havonta törleszteni + a 10-12 ezres casco-t vállalni! Így, "ha kedvezménnyel nem megy, akkor tiltással!" alapon megalkották ezt a rendeletet, belekapaszkodtak abba, hogy a '70-es évek óta a 2T-k mentesek voltak a CH-érték mérése alól. Egyébként a dízelek is! Nálunk, a Magyar Postán a mai napig csak a füstölés mértéke alapján állítanak ki zöldkártyát a VW T4-es dízelekre, pedig CH-értékben vannak olyan rosszak, mint a 2T-k. Egyébként Muczán G. a TWK elnöke azt nyilatkozta, hogy "ez nem egyéb, mint a döglött ló rugdosása!". Sajnos, ez így van. De már azt is kitalálták, hogy nem elég csak a katalizátor, hanem a Hall-os gyújtás-alaplapot is be kell szerelni, hogy a gyújtáskimaradások ne kéárosítsák a katalizátort. Hurrá, újabb 15-20 E HUF! Mert az alaplap "csak" 10 E HUF, de ahhoz van ám egy vezérlő-elektronika is, ami plusz pénz... Nem baj, úgyis gazdagok vagyunk mi, kétüteműsök. Csak szórakozásból járunk Trabival-Wartburggal (na jó, nem tagadom, megszerettem, és nem vennék mást, de az olcsósága volt az egyik jó pont neki!)...
twk004 |
Előzmény: Norboy (119)
|
|