Azért ezt a magnófej dolgot nem eszik olyan forrón. Az az egybeöntős állíthatataln nem azért van , mert olyan fasza, hanem mert kibaszott olcsó. Pláne azt figyelembe véve, hogy kevesebb alkatrész kell (így kevesebbet kell raktározni, előkészíteni, stb) illetve kevesebb munkafázissal jár az előállítás.
Az igazán profi cuccokban ilyenről szó sem eshet. Eleve egy olyan fej, amin 4 légrés, tekercs van nem tud olyan jó lenni. A fordulófej álltalános megoldás, mert így könnyebb egy jó fejet beletenni. Valamint a népies nevén törlőfejnek is a kombinált fej elé kell kerülni. Namost ezt nehéz megcsinálni, hogy minkét oldalon legyen, plusz 4 sávos legyen a fej. Ezért ez a kettő középre van építve, és együtt forog. Az, hogy ezek az egybeöntött fejek működnek, komoly árat kell fizetni. Viszonylag nagy rajtuk a légrés, melynek következtében kevésbé érzékenyek a beállítási pontatlanságra (hiszen nincs is nekik olyan lehetőségük), ámde az átvitelük (nyilván főként a magastartományban) jelentősen romlik. A rendes magnókban mivel iszonyú pici a légrés, rendkívül érzékenyek a tized fokokra is. Nem is hagyományos menetemelkedésű csavarral lehet ezért állítani, hanem annál jóvall sűrűbbel.
Aki nem hisz a fordulófejben, mint pl Naka Mihály, ott láthattunk egy érdekes megoldást, hogy a kazettát fordítják meg. Egy haveromnak van ilyen magnója, és fenomenális élmény, ahogy kiugrik a kazetta a magnóból megpördül 180 fokot, majd visszaugrik a helyére, mindezt kevesebb, mint egy sec. alatt. Nála láttam gyári számos ÖNTVÉNYHÁZAS TDK Master Metal kazettát (vagy 20 deka), szintén sorszámos, fémdobozos, KERÁMIAházas Sony kazettát, kb 40 kg súlyú, külső dupla toroidos, dupla tápos, beépített DAC-os, AIWA magnó decket, meg egy-két hasonló olyan dolgot, hogy aszittem lehidalok. Szóval annak idején, még tudtak ilyesmit is csinálni. De jó is jött volna ez vagy 15 évvel ezelőtt... Nekem akkoriban az arany Maxell volt a netovább...